דלג לתוכןדלג לפוטר
למידה משולבת – העמקת התודעה וההבנה של החומר הלימודי

למידה משולבת – העמקת התודעה וההבנה של החומר הלימודי

למידה משולבת כשמה כן היא, למידה אשר מורכבת מכמה שיטות למידה וזאת כדי להעמיק את הידע של אותו אדם. לימוד אשר מתבצע בכמה דרכים ומכמה היבטים מעניק לעובד את ראיית העולם בכל הספקטרום ולא רק דרך צוהר קטן וכך ההבנה שלו תהיה על כל היבטיו של החומר הלימודי ומכל כיווני המחשבה.

העמקת התודעה וההבנה של החומר הלימודי

כדי להבין כל נושא לעומקו יש להבין אותו בצורה מושלמת ולכן הליך הלמידה מורכב מכמה שלבי לימוד. חלק מהחומר נלמד בשיטה הקלאסית באמצעות לימוד פרונטלי תוך בקרה מתמדת שהלומדים אכן מבינים את החומר הנלמד על כל המשמעויות שלו ולא משננים זאת בעל פה ללא הבנה מינימלית. בנוסף לכך קורסים מקצועיים נלמדים גם בשיטות חדשות הכוללות לומדות חדשניות שהעובד יכול לפתח את יכולותיו בכל שעה אשר נוחה לו גם מהמחשב הביתי. הלומדות הללו בנויות מכמה וכמה רמות לימוד.

כל אדם מתחיל מהרמה הראשונה ורק לאחר שהוא שוחה מצוין בחומר ומבין את ההיגיון אשר עומד מאחורי החומר הלימודי, הוא יכול להמשיך לרמות הגבוהות יותר. בתחומי לימוד מסוימים ייערכו מבחנים או סקרים כדי לוודא שהחומר מובן ואם לא, תתבצע הדרכה פרטנית לנושא ספציפי כדי להבין אותו כראוי.

המגמה היא לקדם את הלומד ולא ליצור לו חסמים ולכן בכל תחום אשר בו הוא מתקשה, הוא יוכל לקבל חיזוקים וכך להעשיר את עצמו במלוא הידע אשר נרכש בקורסים מקצועיים. קצב הלמידה הוא אינדיבידואלי והמטרה היא ליצור מרחב ידע רחב ככל האפשר כדי שאדם זה יוכל לפתח יכולות ברבדים חדשים, לקדם את עצמו בחברה שבה הוא עובד או ליצור תחומי עניין מסקרנים עבור קריירה מרתקת בנושא אשר הוא חדש עבורו.

קורסים מקצועיים

קשת האפשרויות בקורסים מקצועיים כוללת הרבה מאד אפשרויות כמו מקצועות הניהול, תוכנות ועיצוב אשר בהם הלמידה היא בכיתה אך נערכים סיורים במקומות עבודה ובמשרדי פרסום ודיגיטל אשר עוסקים ספציפית בתחומי הלמידה כדי לראות בעיניים את העיסוק היום יומי בטריטוריות הללו. כמו כן ענפים מעניינים כמו לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. קיימים גם קורסים מסקרנים בכל הקשור לעבודת כפיים כמו בתחומים הקשורים לרכבים, ניהול אנרגיה, מחשוב ובקרה, פעולות אחזקה שונות ועוד.

העשרת הידע המקצועי

לומדות משולבות הינן לומדות המאפשרות ליהנות מכל עולמות הלמידה כדי להבין באופן מושלם את הידע בקטגוריה הלימודית. בכל מרחב לימודי יש גוונים רבים והמטרה של פיתוח הלמידה היא להגדיל ככל האפשר את טווח הידע על ידי דוגמאות מוחשיות, מעשיות וגם תיאורטיות.

תפיסת העולם של כל אדם היא שונה, אך קיימת סבירות גבוהה שהידע אשר מועבר לפחות באחת מהשיטות יחלחל כראוי ולאחר מכן הוא יוכל לחזור לשיטות הראשוניות וכך יהיה לו קל הרבה יותר לקלוט את הנתונים.

למידה משולבת
x

צור קשר

    דילוג לתוכן