דלג לתוכןדלג לפוטר
פיתוח לומדות עבור הדרכת עובדים בארגון

פיתוח לומדות עבור הדרכת עובדים בארגון

רוב הארגונים כיום במשק מופעלים על פי אמצעים טכנולוגיים שמחייבים אותם לשנות תפיסה, לעדכן את עצמם לזמן ולידע שזורם כל העת, וכך למעשה הם נדרשים לעדכן מדי זמן את העובדים שלהם ולהעניק להם את הידע של הארגון שתואם לצרכים ולמטרות שלו. מה שיוצר צורך שוטף בהחלפה ורענון של ידע באמצעות תהליך למידה.

כל עובד ארגון, מנהל וכו' שמעוניין להמשיך לנוע על הטכנולוגיה של המאה העשרים ואחת, חייב להיות מעודכן כל העת. הפתרון הכי טוב לשפר את רמת העובדים או שימור של כל רמה היא על ידי ידע שהוא יחידות לימוד מתוקשבות הייעודיות לתוכן של הארגון עצמו. את היחידות לימוד הללו פיתחו והפיקו אותם מומחי תוכן עבור הדרכת עובדים בארגון.

לומדה המיועדת עבור הדרכת עובדים בארגון

צרכיו של כל ארגון

כל ארגון כיום זקוק להדרכות עובדים מקצועיות באופן הניהול, האתיקה, דרכי התנהלות וכו. קיימת גם מגמה לא קטנה מטעם ארגונים ולא מעט חברות אשר מעדיפות לפנות אל חברות הדרכה שתחום עיסוקן הוא בפיתוח לומדות מתוקשבות עבור הדרכת עובדים בארגון ובפיתוח לומדות מתוקשבות. לומדה מתוקשבת מספקת למעשה בצורה חווייתית ונעימה ומאוד יעילה את המסר שמבקשים להעביר זאת לעומת השיטה שהייתה נהוגה כמו הרצאות מייגעות קורסים ארוכים וכו. עוד היא מעבירה בצורה הטובה ביותר את הנושאים הכי אקוטיים של הארגון לעובדים.

פיתוח לומדות עבור הדרכת עובדים בארגון

תחום התקשוב הוא תחום די נפוץ כיום ואפשר לראות שהעברת ידע מכל סוג באמצעות למידה מתוקשבת, היא הדרך המעניינת המרתקת והיעילה ביותר לכל ארגון וכוח אדם העובד בו. כל הנושאים שהארגון מעוניין להעביר מועברים באופן היעיל ביותר תוך כדי שימוש באלמנטים של אנימציה, משחקים, חידות ועוד דרכי לימוד מעניינות ומגרות.

פיתוח לומדות מותאמות אישיתיתרונות פיתוח לומדה להדרכה

תכנית למידה מקוונת ולומדות עבור הדרכת עובדים בארגון מאפשרות לכל עובד, מדריך בארגון, ללמוד בכל מקום שהוא מעוניין בו או שוהה בו. זאת גם בהתאם לצרכיו האישיים. לומדה ארגונית מעניקה פתרון מושלם של תחרות, המייצרת השגיות ומאפשרת מימוש של רוב המטרות של כל ארגון. במידה ועוברים קורס המלמד הדרכת עובדים ומכשיר מפתחי לומדות מקצועיים, הוא מקנה להם ידע תאורטי רב והרבה כלים לתכנון, לפיתוח ולהפקה של יחידות לימוד מתוקשבות.

משחקי למידה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן