INNOVATION (1)
מערכת למידה לשיפור ביצועים בארגון

5 דרכים בהן מערכת ניהול למידה תוכל לשפר את הביצועים בארגון שלכם

בשנים האחרונות, מתחדד בארגונים הצורך בשימוש במערכת ניהול למידה (LMS) אשר מסייעת למנהלי הדרכה, ידע ומשאבי אנוש לנהל את כל תהליכי הלמידה וההדרכות בצורה יעילה ומהירה ומאפשרת את הנגשת התוכן לעובדים בצורה נוחה יותר כדי לייצר חווית משתמש טובה יותר.

ריכזנו לכם כמה מהסיבות המרכזיות למה מערכת ניהול למידה רלוונטית גם עבורכם –

יעילות

עובד שיודע יותר הוא עובד יעיל יותר. באמצעות הדרכת למידה אפקטיבית, תוכלו לוודא שכלל העובדים שלכם יודעים את מה שהם צריכים בכדי לבצע את התפקיד שלהם בדרך האופטימלית, ולצפות כיצד מתפתחת מגמה חיובית בכל הנוגע ליותר תוצאות, בפחות זמן.

בטיחות

באמצעות ניהול נכון של הדרכות והליכי למידה חשובים, תוכלו לוודא שכל הידע הקריטי מועבר בצורה נכונה. הדבר נכון גם לגבי הדרכות בטיחות קלאסיות, אך גם לגבי נושאים חשובים לא פחות כגון אבטחת מידע, מניעת הטרדה מינית וכו'

זמן

אם אתם עדיין משתמשים בקבצים ידניים ומערכות מיושנות, אתם יודעים טוב מאוד שאתם שורפים מספר שעות ביום רק על עדכון, שליפה והוספה של נתונים, בדרך מונוטונית שפשוט יכולה להיחסך ולעבור להליך מתקדם יותר. באמצעות אותן מערכות, תוכלו לחסוך זמן ולהשקיע בחלקים המהותיים בתפקיד שלכם.

מערכת ניהול למידה

שביעות רצון

מחקרים מוכיחים שעובדים מרוצים הם עובדים עם תפוקה טובה יותר, וכאשר הכל מתנהל בצורה חלקה, אתם תראו את האימפקט בצורה ברורה – עם דגש על מדריכי ההדרכה, הידע ומשאבי האנוש שייהנו מיום עבודה פורה יותר.

יישום אסטרטגי

כאשר נהנים מהאפשרות לבחון את מצב החברה במבט על, ניתן ליישם ביתר קלות את הפעולות השונות הנצרכות כדי לקדם את הארגון לשלבים הבאים, ובכך לקבל תמונת מצב עדכנית בה תוכלו להבין יותר טוב מה עובד ומה לא.

איך תוכלו לשפר את כל ההליכים הנ"ל כבר מהחודש הקרוב?

לאחרונה השקנו את מערכת LMDA, אשר מרכזת בדיוק את כל היתרונות שציינו, בנוסף ליכולות מורכבות וחכמות נוספות בכדי שתוכלו לנהל את תהליכי הלמידה בארגון שלכם בקלות וביעילות, ביחד עם תכנים מוכנים מראש כדי שתוכלו לעמוד בתקנים ובנהלים השונים – והכל בהתאמה מלאה לצרכי הארגון שלכם.

רוצים להתנסות במערכת? צרו קשר היום לתיאום הדגמה והתנסות

מערכת LMDA

אולי יעניין אותך לקרוא גם

דילוג לתוכן