דלג לתוכןדלג לפוטר
איך שימוש בטכנולוגיות למידה עוזר למוסדות לימוד?

איך שימוש בטכנולוגיות למידה עוזר למוסדות לימוד?

הטכנולוגיה החדשנית נראית בכל מקום ומשפיעה על חיינו. כך גם אפשר לראות איך שימוש בטכנולוגיות למידה עוזר למוסדות לימוד, כדי לקדם את הסטודנטים הלומדים בקורסים השונים.

עזרי לימוד חדשים

בשנים האחרונות משתמשים המרצים בקורסים השונים באופציה של לומדה חדשה. באמצעות לומדה זו מטמיעים את עזרי הלימוד החדשים וזאת על פי האפיון של כל אחד מנושאי הלמידה בכל תחום לימודי.
מי שעוסק בתחום של פיתוח לומדה מזהה את צרכי ההדרכה של כל רובד לימודי ובהתאם לכך הוא מפתח את הלומדות שיהיו הנכונות ביותר עבור הסטודנטים, כדי שהם יבינו את החומר הלימודי. במהלך פיתוח זה משלב המומחה ללומדות את התוצרים הדיגיטליים שבזכותם אפשר יהיה להעניק לסטודנטים את המידע באופן ברור ומובן. זה מתחיל באפיון של המוצר וממשיך באופן ההדרכה שיהיה המיטבי כדי להבין את הצד של הלקוח.
אחד העקרונות החשובים בפיתוח לומדה הוא ההכוונה לכך שהסטודנטים יוכלו ללמוד את החומר הלימודי במהלך לימודי הנדסאי, גם באופן עצמאי ולאו דווקא באמצעות המרצים כפי שקורה בלמידה הפרונטלית. לכן הם יכולים ללמוד זאת באמצעות המחשב לבד, עם סטודנטים נוספים, לבצע עבודות צוות מקצועיות. לאור העובדה שהלומדה מועברת באופן מרתק ומסקרן, הדבר סוחף את הסטודנטים והם נהנים ממערכי השיעור המשלבים בין הטכנולוגיה העכשווית לחומר הלימודי.

שיטות למידה מתקדמות

במכללה לומדים בשנים האחרונות באמצעות שיטות מתקדמות כמו למידה מתוקשבת. הכוונה היא למערכת המשלבת לימוד אישי על ידי למידה מקוונת מרחוק באמצעות המחשב. בדרך זו אפשר ללמוד באופן אינטראקטיבי כך שהסטודנט מעורב בכל התהליך, הוא יכול לבצע תרגול, לקלוט ידע, לחוות חוויות הקשורות ללמידה הספציפית באופן אישי, או לבצע למידה משותפת עם סטודנטים נוספים.
שיטה זו מתאימה לכל תחום למידה ולאור ההצלחות הגדולות באמצעותה, אפשר ללמוד כך בקורסים השונים של המכללה. הסטודנטים שבעי רצון מהלמידה בדרך זו כיוון שהם מעורבים ולכן הם כבר סקרנים לדעת מה קורה בהמשך הדרך.

מעקב אחר הפעילות הלימודית של הסטודנטים

במכללה לומדים הרבה מאד סטודנטים במחלקות השונות ולכן כדי לבצע מעקב אחר כל מה שקורה איתם בנושאים הלימודיים מפעילים מערכת לניהול למידה באמצעות מערכת מתוחכמת זו אפשר לנהל את כל הנושאים הללו באופן חכם ואוטומטי.
הסטודנטים מעדכנים את הנתונים שלהם במערכת זו, כך הם נרשמים לקורסים השונים תוך הקלדת מלוא הנתונים האישיים ואלו הקשורים לקורסי הלמידה. המרצים והסטודנטים מעדכנים מידע כל הזמן לאורך שנות הלימוד ולכן אפשר לראות באופן מרוכז את הציונים של כל סטודנט במקצועות השונים אילו מטלות הוא ביצע ואילו הוא עדיין לא הגיש כמו לדוגמה סמינריונים, כמו כן אפשר לראות את ההתקדמות האישית של כל אחד מהסטודנטים ולהפיק דוחות מרוכזים של מלוא הנתונים.

איך שימוש בטכנולוגיות למידה עוזר למוסדות לימוד
x

צור קשר

    דילוג לתוכן