דלג לתוכןדלג לפוטר
הדרכת עובדים באמצעות משחקי למידה

הדרכת עובדים באמצעות משחקי למידה

כל ארגון, בית עסק או מקום שקיימים בו עובדים , זקוק מדי פעם להדרכת עובדים, יהיו כאלה אשר יהיו מעוניינים להעניק לעובדים שלהם ידע חדש, להטמיע בהם נהלים וכללים או כל דבר שיתרום משמעותית בסופו של דבר לטובתו של הארגון. על מנת הדרכת עובדים, הארגון או העסק זקוק לעשות הדרכה מקצועית ביותר לכל העובדים שלו של מכלול הנהלים, אתיקה, התנהלות וכו.

ישנן חברות רבות שיעדיפו לפנות לחברות הדרכה ספציפיות שתחום ההתמחות שלהן הוא פיתוח לומדות מתוקשבות. חברת פיתוח הדרכה מתמקצעות בתחום הדרכת עובדים בארגון באמצעות לומדות מתוקשבות. לומדה מתוקשבת מספקת באופן חוויתי ונעים את כל האינפורמציה שהארגון רוצה שיועבר לכלל העובדים שלו, בין אם זאת הדרכה שגרתית או אפילו קורס הכשרה לתפקיד. אחת הדרכים היא משחקי למידה.

הדרכת עובדים בדרך חוויתיתמשחקי למידה

אחת הסיבות להעברת מסרים באמצעות משחקי למידה היא שמדובר בשיטה נעימה למשתמש, מאתגרת ומעניינת. משחקי למידה מפרה אנשים רבים וגורמת להם סיפוק ותמריץ להצליח במשחק. העובדים עומדים מול האתגר עם מוכנות ורצון ולא עם דחייה וחוסר ברירה. בהרבה מקרים אנשים יכולים להביע התנגדות מנטלית ללמידה באמצעות הרצאה מייגעת או קריאה של חומר ושאר השיטות הקלאסיות. ברגע שחומר ההנהלה של הארגון מועבר באופן משחקי, זה משיג את המטרה הרבה פעמים יותר טוב.

למידע נוסף אודות פיתוח משחקי למידה

הדרכת עובדים עם משחק למידהמהם אותם משחקים?

התחום של התקשוב הפך בשנים האחרונות לתחום מאוד נפוץ ומבוקש ואפשר להיווכח שהעברת כל ידע ואינפורמציה באמצעות לומדה מתוקשבת, היא דרך מאוד חווייתית ונעימה לכל עובד. המשחקים שבהם נעזרים העובדים, מפתחת חברת הדרכה והם מלווים בשילוב של אנימציות מיוחדות, צלילים נעימים צבעים וציורים מרהיבים לעין. משחקים קלילים שיש בהם הומור, הם עושים חשק ורצון לשחק אותם ולרצות לפתח אותם.

הכל מועבר באופן חינני, מאוד ברור לכל אדם ולא מאיים שמא לא יצליח לצלוח את המשחק. מדובר במשחקים שתוכננו ופותחו בעזרת פלטפורמות טכנולוגיות מגוונות, כשהדגש הוא על שילוב רכבי המשחק; הנרטיב, האתגר- ההפתעה, רמת קושי שונה ממשחק למשחק, תחרותיות וניקוד, עיצוב מיוחד והכי חשוב החוויה וההנאה שכלולה בכל זה, היא זו שמאפשרת לשמור ולהטמיע את כל הידע שצריך בקרב כלל העובדים.

H.B Learning חברת הדרכה המתמחה בפיתוח הדרכה טכנולוגי – למידע נוסף אודות שירותינו

ה.ב פיתוח הדרכה טכנולוגי

משחק למידה - סיכום חוויתי בעזרת "מונית הכסף"
x

צור קשר

    דילוג לתוכן