דלג לתוכןדלג לפוטר
הפקת סרטי הדרכה לחברות וארגונים

הפקת סרטי הדרכה לחברות וארגונים

נמצא שלסרטוני הדרכה יש השפעה ניכרת על כל מי שצופה בהם. בחברות וארגונים גילו את האפקטיביות שלהם וזאת הסיבה שעושים בהם שימוש רב. סרטון הדרכה ארגוני מטרתו להציג את החברה באור שיווקי טוב ואיכותי, לכן חשוב שהוא יהיה חיובי ויעיל, ויצליח להגביר את המכירות ולהשיג כל מטרה אחרת.

על מנת להפיק את המיטב מסרטי הדרכה לחברות וארגונים ולהחזיר את כל ההשקעה שהושקעה בו, כדאי לבחור בחברה שהיא מקצועית ומנוסה בתחום ויש לה את הידע הרב להפיק סרט הדרכה מוצלח.

iclvideo2

העברת המסר

שירות יעיל ומקצועי של הפקת סרטי הדרכה יכול לעזור לבנות סרט ארגוני שיעביר את המסר של החברה באופן המוצלח והיצירתי ביותר. הוא גם יכול למנף את הארגון בעזרת כלי התקשורת שלו שהוא יעיל במיוחד. הוא יסייע להדגיש כל ערך שהחברה מעוניינת להדגיש ולהבליט את הייחודיות והמקוריות של החברה והארגון.

דוגמא לסרטון הדרכה עבור המכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון

מה השלבים של סרטון הדרכה לחברה?

בשלב הראשון מגדירים את המטרה של הסרטון הארגוני. בעיקר, מה קהל היעד שאליו הסרטון מכוון. לאחר מכן תוגדר התוצאה שמעוניינים לקבל מהקהל שאליו מפנים את הסרטון. התהליך הראשון מבקש לזהות מה רצוי ומה לא רצוי להיכלל בשלב של הסרטון שיוצג. בתחילת התהליך יהיה גם הכנות של התסריט, זמני הצילומים, וזיהוי לוקיישנים מתאימים.

חשוב מאוד להגדיר את כל אלה עוד בהתחלה, כי הם מונעים סיבוכים והפתעות באמצע. מדובר בהשקעה כספית וכך ניתן להעריך את ההשקעה וכמה יעלה כל שלב בהפקתו, בהתאם לזאת, תוכל להיגזר תכנית העבודה. צילומים יכולים להתפרש עד שבועות לעיתים, אחר כך מגיע שלב העריכה, הסאונד, שבו מכניסים אלמנטים שמתאימים לסרטון ושל כל ארגון ועוד. בשלב שאחרי העריכה הסרטון כמעט מוכן, הוא כעת נמצא בשלב של "אחר ייצור", בו מנתחים אותו ומוודים אם הוא אכן מספק את כל היעדים והמטרות.

לסיכום

סרטון הדרכה לכל ארגון מהווה כלי שיווקי לכל ארגון וחברה, אם יעשה לפי הכל השלבים ועם תכנית עבודה נכונה, הוא יכול לשפר את התדמית של החברה פלאים. בכוחו להפוך כל חלום למציאות לכן הוא שווה השקעה ותוכנית נבונה.

סרט הדרכה לארגונים
x

צור קשר

    דילוג לתוכן