דלג לתוכןדלג לפוטר

לומדת אבטחת מידע

חשיבות לומדת אבטחת מידע

כל ארגון עסקי, קטן או גדול, מחזיק ברשותו מידע עסקי מהותי, עליו חשוב לשמור מכל משמר.
במיוחד בעידן הטכנולוגי של היום, בו פריצות סייבר וגניבת מידע הן אירועים הפכו להיות אירועים שכיחים.
שמירת המידע העסקי מתחילה למעשה במודעות של העובדים לנושא, ומכאן החשיבות לתת לעובדים ידע יישומי שיסייע לשמירה על אבטחת המידע הארגוני.

לומדת אבטחת מידע

לאילו סיכוני אבטחת מידע הארגון שלנו חשוף?

מציאות העבודה בעידן הנוכחי, בה אנו נדרשים לאפשר לעובדים את השילוב של עבודה מהמשרדים כמו גם עבודה מהבית, מצריכה את הגברת תשומת הלב של כל עובד ומנהל לנושא אבטחת המידע הארגוני. לפיכך, חשוב שנדע לשמור על אבטחה מקסימלית של הארגון שלנו, הן אבטחה פיזית מפני גורמים עוינים והן אבטחת מידע בחברה – הגנה על מערכות החומרה והתוכנה, בהן נמצא כל המידע העסקי של הארגון שלנו.

לצד הנוחיות המקסימלית שהעידן הדיגיטלי מספק לנו, כשמרבית העבודה והעיסוקים שלנו מתנהלים בצורה דיגיטלית – ממוחשבת, קיימים גם סיכונים הולכים וגדלים, אשר גם משתכללים עם השנים, באמצעות מתקפות סייבר שונות על מערכות המידע השונות של הארגון, במטרה לגנוב מידע, לסחוט את העסק ומטרות זדוניות נוספות.

לומדת סייבר

אבטחת מידע בארגון

כל ארגון מציב לו למטרה ערכים כמו חדשנות וקידמה טכנולוגית, אך לצד הרצון להתפתח ולהתקדם, חשוב להקפיד ולשמור על ההגנה של אחד המשאבים החשובים ביותר בכל ארגון עסקי – המידע.
במיוחד בסביבת עבודה ממוחשבת ורבת פלטפורמות, אשר כאמור, מהווה הזדמנות לניסיונות חדירה של גורמים זדוניים.

כיום, ישנן אינספור תוכנות והתקנים מתקדמים שנועדו למנוע ולזהות מבעוד מועד ניסיונות חדירה למערכות השונות של הארגון, אך לצד היכולות המתקדמות והתוכנות המפותחות, היכולת האמיתית לשמור על אבטחת המידע מתחילה ונמצאת בידיים של העובדים.

לומדת אבטחת מידע בארגון

גלישה באתרים שאינם קשורים ישירות לעבודה, תכתובת מיילים ואף שיחות בטלפון הנייד וגלישה באפליקציות השונות, הן רק חלק מהפעולות השגרתיות שכל עובד מבצע במהלך יום העבודה. למעשה, כל אחת מהפעולות הללו יכולה להוות נקודת פירצה דרכה יכולים לחדור גורמים זדוניים למערכות החברה ולכן, חשוב לוודא כי העובדים מודעים לסכנות האפשריות ולדרכים בהן ניתן לזהות אותן.

לומדת סייבר

כיום, ניתן להעביר את הידע הנדרש באמצעות לומדות אינטראקטיביות – לומדת סייבר או לומדת אבטחת מידע, כפי שתוכלו למצוא אצל ה.ב. למידה, ולוודא בזמן אמת כי כל עובד עבר על הלומדה ואף הבין את החומר שהועבר, באמצעות ביצוע המשימות השונות.

לומדת אבטחת מידע וסייבר לארגון

אילו נושאים נלמדים בלומדה?

הלומדה לאבטחת מידע בארגון מועברת בצורה חווייתית ומהנה, תוך הסברים מעשיים בדבר החשיבות של אבטחת המידע בארגון והדרכים השונות בהן ניתן להתגונן ולמנוע סיכונים ופרצות.

בין הנושאים העיקריים שתוכלו למצוא בלומדת אבטחת המידע בארגון: נהלי אבטחה משרדיים, שימוש בטוח בדואר אלקטרוני, זיהוי סכנות בעת גלישה באינטרנט ועוד. כלל הנושאים מועברים בצורה פשוטה וידידותית למשתמש, ללא מושגים טכניים מאתגרים, כך לומדת אבטחת מידע מתאימה לכל עובד ועובד.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן