דלג לתוכןדלג לפוטר
לומדת מדף בנושא בטיחות לעובדי משרד

לומדת מדף בנושא בטיחות לעובדי משרד

90% מאירועי הבטיחות מתרחשים בסביבת העבודה שלנו  – הדרכת בטיחות בעבודה משרדית- יותר חשוב ממה שחשבתם…

בניגוד למה שנהוג לחשוב, תאונות רבות ונפוצות מתרחשות במסגרות משרדיות, והן עלולות לגרום לפציעות ולשיבושים.

על פי מחקרים עדכניים, אחוז ניכר מתאונות העבודה מתרחשות בסביבות משרדיות עקב סיכונים כגון החלקות ונפילות, חשמל, אש ,מצבי חירום, ארגונומיה והגורם האנושי.

לכן- חיוני להעלות את המודעות לסכנות פוטנציאליות אלו ולהדגיש את החשיבות של הקפדה על כללי בטיחות כדי להפחית סיכונים ביעילות.

אז איך מתחילים? זה פשוט! לומדת בטיחות במשרדים של HB Learning!

בדיוק לצורך זה אנחנו ב HB Learning אפיינו, ופיתחנו עם מיטב מומחי תוכן מקצועיים מתחום הבטיחות, לומדה ייעודית בנושא בטיחות בעבודה.
הלומדה עוצבה בתפישה חדשנית המיועדת במיוחד לסביבה משרדית ונותנת מענה מיטבי לריענון הדרכת החובה השנתית בארגון.
לומדת הבטיחות, מתייחסת לסיכונים העיקריים העומדים בפני עובדי המשרד ועל ידי תרגילים אינטראקטיביים, אנימציות ותרחישים מהחיים האמיתיים,

היא מבטיחה מעורבות גבוהה של עובדים ומספקת יתרונות מוחשיים הן לארגונים והן ליחידים.
בטיחות במקום העבודה, ושמירה על בטיחות העובדים במקום העבודה, בבית ובסביבה תופסת מקום גבוה בסדר העדיפויות שלנו כמנהלים.

 

איזה סכנות יש לנו בסיבה משרדית, כיצד מתמודדים איתן וכיצד ניתן למנוע אותן?

החלקות ונפילות- הכרת הסכנה של "האיום השקט"

החלקות, מעידות ונפילות הן אחד הגורמים המובילים לפציעות במקום העבודה, וסביבות משרדיות אינן פטורות מסיכון זה. רצפות רטובות, שבילים עמוסים והנעלה לא תקינה תורמים לתאונות כאלה. הלומדה מתייחסת לחששות הללו על ידי יצירת תרגילים אינטראקטיביים ותרחישים מונפשים, העובדים מעורבים באופן פעיל בלמידה כיצד לזהות ולהימנע מפגעי החלקה ונפילה.

 

בטיחות חשמל – מניעה על ידי הגברת הידע

חשמל הוא רכיב קריטי בכל סביבה משרדית, אך טיפול לא נכון בו עלול להוביל לתאונות קשות. לומדת בטיחות במשרד מספקת תובנות חשובות לגבי בטיחות חשמל, מכסה נושאים כמו שימוש נכון בציוד חשמלי, וזיהוי מוקדם של מפגעים העלולים לגרום לתאונות. באמצעות סימולציות אינטראקטיביות צוברים העובדים ידע מעשי על בטיחות חשמל, הפחתת הסיכון לתאונות חשמל, הכרת הסמכויות לטיפול במפגעים והנחיות לקידום מקום עבודה בטוח יותר.

היערכות אש וחרום – מניעה על ידי פרואקטיביות

במקרה של שריפה או חירום, כוח עבודה ערוך היטב חיוני להבטחת בטיחות כל העובדים. לומדת בטיחות במשרד מלמדת את המשתתפים על מניעת שריפות, נהלי פינוי ושימוש נכון במטפים. באמצעות סרטוני הדרכה ותרגילים אינטראקטיביים, העובדים לומדים להגיב ביעילות בשעת חירום, למזער פאניקה ולמקסם את הבטיחות.

 

ארגונומיה – מתן עדיפות לבריאות ונוחות

עובדי משרד מבלים זמן רב ליד שולחנותיהם, מה שעלול להוביל להפרעות שרירים ושלד אם לא מיישמים סביבה ארגונומית נכונה. לומדת הבטיחות במשרד  של  HB Learning מדגישה את החשיבות של שיטות ארגונומיות, כגון שמירה על יציבה נכונה, התאמת כיסאות ומסכים ולקחת הפסקות קבועות. על ידי שילוב תרגילים אינטראקטיביים, העובדים משתתפים באופן פעיל בהערכות ארגונומיה, ומבטיחים שהם מצוידים בידע ליצירת סביבת עבודה נוחה ובטוחה.

הגורם האנושי –  קידום תרבות בטיחות:

בעוד שלטכנולוגיה ואמצעי בטיחות יש תפקיד מכריע, הגורם האנושי חשוב לא פחות בשמירה על סביבת משרד בטוחה. לומדת בטיחות במשרד שלנו מדגישה את תפקידם של העובדים בשמירה על תקני בטיחות, עידודם לדווח על מפגעים ולתרום באופן אקטיבי לשמירה על תרבות בטיחות. באמצעות תרחישים מציאותיים ותיאורי מקרה, העובדים לומדים לזהות סיכונים פוטנציאליים ולפעול בהתאם, תוך טיפוח גישה פרואקטיבית לבטיחות.

אישור מומחי בטיחות:

תכני הקורס של ריענון בטיחות שנתי זה נבדקו בקפידה על ידי מומחי בטיחות בחברתConsulting  H.B. הידועה בניסיון העשיר שלה בתחום האיכות והבטיחות הארגונית, כך שהלומדה עומדת בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר, ומספק לארגונים ולעובדים מידע אמין ומדויק.

נסכם –

השקעה בלומדת בטיחות לעובדי משרד של HB Learning  הוא צעד יזום לקראת הפחתת תאונות עבודה בסביבות משרדיות. על ידי שימת דגש על אחוז התאונות המתרחשות במשרדים וכמה בקלות ניתן למנוע אותן בעזרת הידע הנכון, לומדה זו מעניקה לעובדים כוח לחזור הביתה בשלום בכל יום. על ידי קידום מעורבות העובדים באמצעות תרגילים אינטראקטיביים, אנימציות ותרחישים מהחיים האמיתיים, ארגונים יכולים ליצור תרבות של בטיחות החוסכת הוצאות הקשורות לתאונות ומגינה על רווחתם של העובדים.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן