דלג לתוכןדלג לפוטר
למה צריכים LMS בארגון

למה צריכים LMS בארגון

תהליכי חשיבה ולמידה הם תהליכים חשובים להתפתחותנו, כאנשים בכלל וכעובדים בפרט, כשהם מסייעים לנו לרכוש ידע ולהתפתח. כשמדובר בהטמעת ידע והעברת חומר לקבוצה גדולה של עובדים, או סטודנטים, הרי שקיימות כיום אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות לניהול הלמידה או ההדרכה, שאחת הבולטות בהן היא מערכת למידה LMS

התפתחות תהליכי הלמידה

חשיבה מפותחת ותהליכי למידה שונים, מלווים אותנו עוד משלב ילדותנו ולמעשה אינם נגמרים אחרי התיכון, או סיום הלימודים האקדמאיים, כשכולנו ממשיכים ללמוד ולהתפתח, בין אם מניסיון החיים ובין אם מתוקף תפקידנו בעבודה. כך, תהליכים אלו מקנים לנו ידע ומיומנויות, המאפשרים לנו לבצע את עבודתנו בצורה טובה יותר ומסייעים לנו בפתיחות מחשבתית ורעיונות יצירתיים.

בעוד שבעבר הלא רחוק תהליכי הלמידה נחשבו לתהליכים מאוד מסורתיים ומקובעים, דוגמת הרצאות פרונטליות ומעקב – רישום פיזי של הלומדים, הרי שכיום, עם התפתחות הטכנולוגיה ובעיקר עקב מציאות הקורונה שנכפתה עלינו, תהליך הלמידה, כמו גם סביבת הלימודים עצמה, השתנו למדי וניתן לראות בבירור תהליכי מעבר לסביבת לימודים ממוחשבת.

מהי מערכת למידה LMS?

המעבר לסביבת לימודים ממוחשבת, למידה מתוקשבת והרצון לייעל את המעקב והניהול של הקורסים השונים, הן עבור מנהלי הקורס והן עבור התלמידים עצמם, הביאה להתפתחותה של מערכת למידה LMS.

שמה של המערכת מורכב מהמילים Learning Management System ובעברית – מערכת ניהול למידה. מערכת זו מאפשרת לנהל את תהליכי הלמידה השונים – מרישום פשוט ונוח של המשתתפים בשיעור, דרך מעקב נוכחות והתקדמות ועד ניתוח מלא ומפורט של אופן ביצוע המטלות וקצב ההתקדמות של כל אחד ואחד.

מדוע ארגונים משתמשים במערכת LMS?

בארגונים גדולים, משאבי אנוש והמנהלים השונים, נדרשים להעביר אחת לכמה זמן הרצאות העשרה לעובדים, קורסים של פיתוח הדרכה, לומדות שונות ועוד, כאשר המטרה העיקרית היא להעביר את המסר בצורה קלילה, תוך הקפדה על חווית המשתמש ולהטמיע אותו בצורה יעילה אצל העובדים, באופן שאכן ישפיע עליהם.

כך, מערכת למידה lms המתקדמת, פועלת באופן חכם ויעיל, לשילוב מגוון הצרכים והדרישות של הארגונים השונים מתהליכי הלמידה אותם הם מעבירים, כשהיא מאפשרת לנהל את תהליכי הלמידה והמעקב אחר יישומם, גם עבור מספר רב של עובדים, בקלות ונוחות, עבור המרצים והתלמידים כאחד.

מה היתרונות של מערכת זו?

מעבר לחדשנות הטכנולוגית, הפשטות והיעילות של מערכת זו, מערכת למידה lms הפכה לנפוצה ופופולארית בארגונים רבים, בין השאר בגלל היתרונות הבאים:

  • התאמה לכל לומד – מערכת זו מאפשרת להתאים את קצב הלימוד לכל אחד ואחד בהתאם לקצב והסגנון שלו, באופן הפועל למיצוי מקסימלי של התכנים והקורס המועבר.
  • יעילות – הפשטות והנוחות של מערכת זו, מאפשרת למשתתפים להשתתף בזמן המתאים להם ולמרצים לעקוב ולראות בכל רגע נתון את ההתקדמות של כל אחד ואחד.
  • אפקטיביות – האפשרות להעביר תכנים בצורה קלה ומהירה, תאפשר לכם להעביר מגוון קורסים והרצאות, שיתרמו לידע והאפקטיביות של העובדים שלכם.
  • ניהול חכם – האפשרות להפקת דו"חות מפורטים תאפשר לכם לנהל היטב את הקורס ולהפיק לקחים רלוונטיים לקורסים הבאים.
מערכת לניהול למידה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן