דלג לתוכןדלג לפוטר
פיתוח לומדות והדרכות טכנולוגיות לחברות וארגונים

פיתוח לומדות והדרכות טכנולוגיות לחברות וארגונים

חברות וארגונים ללא יוצא מן הכלל, נוהגים למלא את היומן השנתי בהדרכות שונות ומגוונות, בין אם אלו הן הדרכות מקצועיות ובין אם אלו הן הדרכות חברתיות. על מנת להפיק את המירב מתהליך ההדרכה, יש לבנות מערכי הדרכה מתקדמים ומקצועיים וכמובן לשלב ללא יוצא מן הכלל, את הטכנולוגיה המתקדמת הנהוגה בעידן הנוכחי. אז נכון שהתרגלנו לאדם שמוצב אל מול לוח עם עט וגיר ו/או לחילופין מצגת המוקרנת אל מול כיתה, אך אין זה אומר כי זו הדרך היחידה והפרודוקטיבית ביותר. במאמר הבא נחשוף אתכם על קצה המזלג אל פיתוח הדרכה ייעודי המותאם באופן ייחודי לצרכים האישיים שלכם ושל הארגון / החברה שלכם.

מערכת ניהול למידה LMSכיצד יוצרים הדרכה אפקטיבית

על מנת לבנות הדרכה מקצועית בה העובדים אכן לומדים ומשכילים ממנה, יש להתאים אותה לצרכים האישיים ולאופי הארגון. לא כל הדרכה נכונה ויעילה לכל ארגון בדיוק כפי שלא כל ארגון זקוק לכל תוכן שארגון אחר זקוק לו ועל כן יש בראש ובראשונה להתאים את ההדרכה לארגון. פיתוח הדרכה נכון שיתמקד באופי העברת התכנים, בין אם זה למידה מתוקשבת, למידה מקוונת וכיוצא בזאת.

ארגונים שהשכילו להתאים את ההדרכה הייעודית לתחום פעילותם ולצרכים האישיים שלהם, הם הארגונים שיפיקו את המקסימום ויהפכו ויעילים יותר בטווח הקצר והארוך גם יחד. לעיתים יהיה נכון להכשיר עובדים באמצעות לומדות ייחודיות המותאמות לארגון / לחברה המדוברת ולעיתים יהיה זה נכון לבצע מקצה שיפורים ללומדה ספציפית ולהתאימה לארגון. כך או אחרת, פיתוח לומדות יש לעשות בצורה המקצועית ביותר.

לומדות יכולות לאפשר לבעלי החברה / הארגון, לערוך הדרכת עובדים בארגון ביעילות ומקצועיות חסרת פשרות. ניתן לחסוך באופן משמעותי בכוח אדם ובאופן בלתי משתמע לשתי פנים, החיסכון יבוא לידי ביטוי בהוצאות הכלכליות ובהתייעלות הארגון.

עליכם כבעלי חברה להבין כי הנכס החשוב ביותר בחברתכם הוא ההון האנושי וככל שתשקיעו בו יותר, כך תוכלו ליהנות מרווחים והצלחה משגשגת בעתיד ובדיוק לשם כך עליכם להתאים לצוותים את ההדרכות המדויקות והאפקטיביות ביותר.

כיצד לערוך תרגומים בחברה המבקשת לחדור לשווקים בינלאומיים

היה והחברה מבקשת להתרחב אל מדינות מעבר לים, יהיה עליה להדריך את העובדים והצוותים בהתאם. הדרכות אלו יבנו במקצועיות על ידי חברה המתמחה בכך. פיתוח הדרכה מבוצע רק לאחר היכרות מעמיקה עם פעילות החברה וכוח האדם הפועל בה, אחרת תהיה ההדרכה יעילה פחות.

היה ואתם מבקשים להתרחב אל השווקים הבינלאומיים, יהיה עליכם לבצע רה-אורגניזציה ובין היתר לפתח מערכי תרגום שונים ולבצע בין היתר תרגום טכני, תרגום אתרי אינטרנט, תרגום אפליקציות, תרגום תוכנה ועוד וכמובן שעל התרגום להיות מקצועי ומותאם למדינה אליה מבקשים לחדור. על מנת לבצע את התרגום המבוקש, יש באפשרותכם להכשיר צוותים בתוך הארגון, אך יהיה זה חכם ויעיל יותר לשכור את שרותיה של חברת תרגום מקצועית ומובילה בתחום.

למידה מתוקשבת
x

צור קשר

    דילוג לתוכן