דלג לתוכןדלג לפוטר
פריצת דרך עסקית באמצעות סרטוני הדרכה

פריצת דרך עסקית באמצעות סרטוני הדרכה

בעולם העכשווי הכול קורה בקצב מהיר ביותר ומה שלא עומד בקצב, לא תמיד נראה. אם גולש מגיע לאתר ומבצע כמה פעולות כדי לראות את הקטגוריות השונות והדבר קורה לאט מאד, או שהוא לא מצליח לעבור בין הקטגוריות במהירות, הוא נוטש את האתר ועובר לאתר אחר. זו הסיבה שכל פעילות אינטרנטית אמורה להתבצע ביעילות ובמקצועיות. לאור זאת האופציה העסקית של הנגשת מידע באמצעות סרטוני הדרכה תפסה תאוצה רבה בשנים האחרונות וחברות רבות מעוניינות להכין סרטונים מסוג זה למטרות שונות.

כאשר מסריטים סרטון הדרכה ברור ומובן, העובד מבין את הדברים לעומקם ובאופן מוחשי. התחושה הזו מקבילה לכך שהוא נכנס לאתר של חנות אינטרנטית וכל המוצרים ממוקמים על המדף וכך נוח לו מאד להחליט ולרכוש את המוצרים שנכונים עבורו. כדי להעביר את המסרים בצורה המיטבית יש להיערך כראוי להכנה של כל סרטון, לבצע סיעור מוחות כדי לדעת מהן הנקודות החשובות ביותר שמעוניינים להעביר באמצעות סרטון זה ומהן הדרכים שבעקבות הראייה שלהם, הדברים יהיו מובנים לצופה במאה אחוז. אם מוסיפים לכך אנימציה, מוסיקה, הסברים מפורטים באמצעות גרפים ועוד, הדרך להצלחה סלולה.

צפייה באופציה של סרטוני הדרכה

החברות המודרניות מזמינות אצל הצלמים סרטוני הדרכה למטרות שונות. זו יכולה להיות למידה של תוכנה חדשה, דרך ההתחברות והעבודה השוטפת באמצעותה, הסברים מקיפים על היתרונות שלה ועל הערך המוסף שיקבל כל עובד אשר ישתמש באופציה זו. כמו כן הסרטון ידגיש את ההבדלים בין השיטה החדשה לשיטה הישנה מבחינת מהירויות הביצוע של הפעולות השונות, הדוחות שאפשר להפיק והנגישות הקלה לתיעוד.

המטרה של סרטוני ההדרכה היא להראות עד כמה קל לעבוד בתוכנה החדשה הספציפית ושהדבר אינו מסובך כמו שחושבים, כל עובד יתרגל אליה תוך כמה ימים וירגיש עד כמה היא יעילה בחיי היום יום. הבחירה של אופציה זו במקום הדרכה פרונטלית בחדר הישיבות ממחישה בפועל את אופן ביצוע הדברים ולכן קל לעובד הרבה יותר להבין ולהפנים את השיטה החדשה.

סרטוני הדרכה ללקוחות

האופציה של הפקת סרטוני הדרכה ללקוחות פתרה בעיות רבות של הקשר בין הלקוחות ליצרנים או ליבואנים, כיוון שהלקוחות התקשרו פעמים רבות כדי לקבל סיוע והסברים על מכונה חדשה שרכשו או על שירות שהם אמורים לקבל. לכן עסקים שונים החליטו מבעוד מועד להכין סרטונים אינפורמטיביים והם מעבירים אותם ללקוחות במייל או כלינק לטלפון הסלולרי. צפייה בסרטונים הללו מעניקה ללקוחות את כל התשובות לכל השאלות שלהם וכך הם מקבלים הסברים מפורטים על השלבים שעליהם לבצע בכל סיטואציה.

הלקוחות שאינם בטוחים מה עליהם לבצע, צופים בסרטון שוב וכך הם מבינים ומיישמים בפועל את הפעולה הנדרשת. בדרך זו העסקים חסכו הרבה מאד שעות הדרכה טלפוניות של הלקוחות ובכך נוצרה יעילות נפלאה בעסק על ידי הסברים פשוטים, קלילים ופרקטיים.

הפקת סרטוני הדרכה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן