דלג לתוכןדלג לפוטר
החשיבות של שימוש בסרטוני הדרכה לארגונים וחברות

החשיבות של שימוש בסרטוני הדרכה לארגונים וחברות

סרטוני הדרכה לעובדי ארגונים וחברות, הם הגדרה כוללת לכל סוגי הסרטונים אשר נועדו לצרכי העברת מסרים לעובדים בכל תחום ונושא, בין אם מדובר בסרטוני הדרכה בנושאי לימוד מערכות חדשות המוטמעות בארגון ובמקום העבודה ובין אם מדובר בסרטונים שמטרתם הגדרה של נהלי עבודה וכדומה.

חשיבותם של סרטוני ההדרכה בעולם התעסוקתי המודרני

סרטוני הדרכה לעובדי ארגונים וחברות מהווים כלי הדרכתי רב ערך באמצעותו ניתן להמחיש באופן היעיל ביותר את המסרים השונים אותם אמורים להעביר הסרטונים. לאורך שנים רבות, מקומות עבודה מכל סוג ובכל סדר גודל, עשו שימוש בתכנים טקסטואליים בהם נדרשו העובדים לעיין מעת לעת. תכנים אלו, טובים ככל שיהיו, אינם הצליחו להעביר את המסר באופן המדויק והבהיר ביותר וגם במידה והם כן הצליחו הם אינם הוטמעו בצורה המיטבית בקרב העובדים. כיום, בעידן הטכנולוגי – דיגיטלי בו אנו חיים ומנהלים גם את סביבת העבודה שלנו, סרטוני ההדרכה מהווים אמצעי המחשה אפקטיבי במיוחד וניתן להסתייע בהם למגוון רחב של משימות ארגוניות והגדרתם של נהלי עבודה וכדומה.

סרטוני הדרכה בהתאמה אישית מלאה

כיום, עומדת לרשותכם האפשרות ליצירת סרטוני הדרכה בהתאמה אישית מלאה לגבי כל נושא בו תהיו מעוניינים שהסרטונים יעסקו, כאשר הפקת סרטוני הדרכה מוצעת לכם על ידי חברות שונות העוסקות ומתמחות בנושא. ברוב המקרים, הליך ההפקה של סרטוני ההדרכה, הינו הליך מקצועי משלב גיבוש הקונספט וכתיבת התסריט לסרטון ועד שלבי הצילום ועריכת תוצרי הצילום. הליך זה מתקיים תוך מעורבות גבוהה מצידם של מנהלי מחלקות שונות בארגון, בחברה או בבית העסק, וזאת בהתאם לאופי הסרטון והנושא המרכזי המועבר באמצעותו.

סרטוני הדרכה לכל מטרה

המונח המקצועי סרטוני הדרכה מתייחס לכל צרכי ההדרכה הנחוצים לכם בארגון, בחברה או בבית העסק, בין אם מדובר בסרטון הדרכה מקצועי בנוגע להפעלת מכונות חדשות וכדומה ובין אם מדובר בסרטון הדרכה בנושאים הקשורים לעולם התעסוקה מנהלי עבודה וכללי בטיחות במקום העבודה ועד לנושאים שונים העוסקים בזכויות התעסוקתיות של העובד. האמצעים הויזואליים העומדים לרשותכם כיום במסגרת הפקת סרטוני הדרכה, מאפשרים יצירת סרטוני וידאו מצולמים בהם עובדי הארגון/חברה/בית עסק הם "הכוכבים" של הסרטון (דבר המגביר את תשומת לב העובדים לתכני הסרטון), סרטוני הדרכה באנימציה, סרטוני הדרכה המומחשים באמצעות מצגות ואמצעים נוספים ההופכים את הליכי ההפקה לזמינים ונגישים עבורכם.

מה חשוב לדעת על עלותם הכספית של סרטוני הדרכה?

הפקת סרט הדרכה, הוא אומנם הליך מקצועי אותו חשוב ליישם באמצעות חברות מנוסות ומובילות בתחום, אך הוא אינו הליך עבודה בעלויות גבוהות כפי שנהוג לחשוב. עלויות ההפקה נקבעות בהתאם לאורך הסרטון, אופי הסרטון והיקפי העבודה הנחוצים לצורך הפקתו והשלמתו. לקבלת הצעת מחיר בנוגע להפקת סרטון הדרכה כזו או אחר לחצו כאן

מערכת ניהול למידה למשרד
x

צור קשר

    דילוג לתוכן