דלג לתוכןדלג לפוטר

לומדת היכרות לעובד חדש

לקוח

אודות הפרויקט

הפקת לומדת היכרות לעובד חדש בקרן לידידות.

האתגר והפתרון

בפרויקט הזה האתגר היה ״באוויר״.

כמה דקות לתוך פגישת ההתנעה של הפרויקט היה ברור מאוד שאם רק נלמד את העובד החדש מהו מבנה הארגון ומהן מטרותיו, אנחנו נפספס בענק.

מיד הבנו שאנחנו חייבים להצליח להעביר לעובד החדש ״איך זה מרגיש לעבוד בקרן?״ ושהתחושות שאנחנו ספגנו שם מיד כשנפתחה הדלת, הסביבה החמה, האנשים המחייכים והמוטיבציה המדהימה שפשוט זורמת שם במסדרונות חייבים להיכנס לתוך הלומדה.

החלטנו שאם העובדים הקיימים מייצגים בצורה כל כך נפלאה את התחושה הזאת, עדיף שלא נפריע להם ושפשוט ניתן להם לדבר.

בתוך הלומדה השתלבו שני סרטונים, הראשון של מייסד הקרן שמברך את המצטרפים החדשים והשני של עובדי הקרן שמספרים על החוויה שלהם והתחושות שלהם, איך הם מרגישים כשהם קמים בוקר והולכים לעבוד בקרן לידידות.

התוצאה הסופית היא סרטון מקסים (לא כסופרלטיב שכיח אל באמת כזה שמקסים את הצופים בו) שבו העובדים מספרים על מה שהם עושים, למה הם שם ואיך זה מרגיש. אנחנו מודים שהזיק שיש להם בעיניים כשהם מדברים על העבודה שלהם יגרום לכל אדם לרצות לעזוב הכל ולהצטרף לנבחרת האנשים הנפלאים הללו.

 

מחשבת בונוס – זה מסוג המקרים שמוכיחים כמה זה חשוב לצאת לשטח, להגיע ללקוח ולראות את המציאות שלו לפני שבכלל מתחילים לנסות לשאול את השאלות הגדולות של פיצוח, כלים, פלטפורמות וכו׳.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן