דלג לתוכןדלג לפוטר
למה להשתמש במערכת ניהול למידה

למה להשתמש במערכת ניהול למידה

מהי מערכת ניהול למידה? למי היא מיועדת? מהם יתרונות המערכת ולמה כדאי גם לכם לעשות בה שימוש? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

LMS (LEARNING MANAGEMENT SYSTEM) היא מערכת לניהול למידה המאפשרת לכם לנהל בחוכמה וביעילות את כל תהליכי הלמידה הנחוצים לכם ברמת הארגון. מערכת זו מהווה חלק בלתי נפרד ממערכי הדרכה בארגונים, חברות ובתי עסק גדולים כקטנים, והיא נחשבת לאחת ממערכות הלמידה האופטימליות ביותר בתחום ההדרכה בעולם התעסוקתי המודרני.

מספר מילים על מערכי הדרכה מודרניים

עולם התעסוקה המודרני עושה שימוש תדיר במערכי הדרכה הנחוצים בין היתר לצרכי הכשרת עובדים ופיתוח מיומנויותיהם. מערכי ההדרכה המודרניים נבנים תוך התאמה לצרכים הארגוניים, כאשר חלק ממערכי ההדרכה מבוססים על מה שמכונה למידה מתוקשבת המיושמת באמצעי תקשוב שונים.

כיצד מערכות לניהול למידה מסייעות לתהליכי הלמידה בארגון?

מערכי ההדרכה המודרניים, בעיקר אילו המתקיימים בקרב חברות וארגונים גדולים, מורכבים מהיצע הולך וגדל של נושאי הדרכה להם נדרשים כלל עובדי החברה/הארגון ברמה השוטפת. על מנת לפקח על תהליכי למידה בארגון והטמעת הידע הנדרש בקרב כל אחד ואחת מהעובדים בו, נחוצה מערכת ניהול המרכזת לתוכה את כל תהליכי הלמידה וזה בדיוק מה שמציעה לכם מערכת LMS.

יתרונות המערכת

מערכת לניהול למידה מאפשרת לכם ליהנות מהליכי בקרה ותיעוד מקיפים של כל תהליכי הלמידה הנחוצים לכם ברמת הארגון, ובכך, המערכת מובילה לחיסכון משמעותי במשאבי זמן ועלויות נלוות למערכי ההדרכה. כמו כן, חשוב לציין שהמערכת ניתנת להתאמה מלאה לצרכי ההדרכה והלמידה בארגון. השימוש במערכת מאפשר בין היתר:

  • העלאת תכנים לימודיים
  • יצירת רשומות נפרדות לכל עובד בהתאם לנושאי ההדרכה והלמידה הנחוצים לו
  • קבלת משוב על כל תהליכי הלמידה
  • בניית לו"ז למועדי הדרכה ומעקב אחר מי ביצע את ההדרכה ומתי
  • ופונקציות נוספות המותאמות עבור כל צרכי ההדרכה בארגון.

השימוש במערכת – למי הוא מיועד?

מערכות לניהול למידה מיועדות לכל אחד ואחת מהארגונים והחברות בהם פועלים מערכי הדרכה לאורך כל ימות השנה. באמצעות מערכת זו, ניתן לבצע הליכי בקרה אחר מערכי ההדרכה ובכך לפתח ולשכלל אותם.

מערכת לניהול למידה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן