דלג לתוכןדלג לפוטר
חברת שטראוס-חטיבת המכירות

חברת שטראוס-חטיבת המכירות

הלקוח

חברת שטראוס, חטיבת המכירות

המיקום

בכל הארץ

הפרויקט

פיתוח שבוע שיא בנושא בטיחות

התוצאה

שבוע שיא במסגרתו נחשפו עובדי החטיבה למגוון תכנים ומופעים בנושא בטיחות

מאז ומעולם חברת שטראוס שמה דגש עצום על בטיחות עובדיה הן במהלך העבודה והן בבית. במסגרת הפעילות השוטפת בנושא, יצרנו יחד עם חטיבת המכירות שבוע שיא בנושא במסגרתו נחשפו העובדים למגוון תכנים החל מלומדות שונות בנושאי כמו ארגונומיה, החייאה, החלקות ומעידות ועד להדרכות צוותיות בהן עלו דילמות וסוגיות מהעבודה היומיומית. בנוסף פיתחנו הדרכה למנהלים ברחבי הארץ על האחריות הניהולית שלהם ויכולת ההשפעה שלהם על בטיחות העובדים שלהם.

מטרת השבוע הייתה לקדם מודעות להתנהגות בטוחה ואחריות אישית בקרב כל אחד מעובדי החטיבה. לאורך כל השבוע הופצו תכנים דיגיטליים ותחרויות אשר התמקדו בכל פעם בנושא מסוים מחיי היום-יום של העובדים. בנוסף בכל צוות בוצעה ישיבה בה ניהלו דיונים על "עיגולי הפינות" הקטנים שכולנו עושים, מהי תרבות בטיחות נכונה ואיך כל אחד מאיתנו יכול לשמור על עצמו ועל הסובבים אותו.

בנוסף יצרנו הדרכה ייעודית למנהלים אשר עסקה באחריות הניהולית שלהם הן לשלום העובדים והן להטמעת תרבות עבודה בטוחה יותר. דרך תרחישים שונים מחיי היום-יום המנהלים דנו בסוגיות ובהיבטים השונים של האחריות שלהם כלפי עובדיהם – החל מהאחריות האישית-מוסרית ועד האחריות המשפטית.

לאור אילוצי הקורונה נאלצנו להימנע ממפגשים פרונטליים מה שהכריח אותנו לדאוג שלמרות הריחוק החברתי, כל עובד בחטיבה ירגיש קרוב לצוות שלו, למנהלים שלו ויכיר את חשיבות הנושא ואת האחריות שלו. כשמדובר בבטיחות אנו תמיד רוצים להגדיל ראש ולעשות את מירב המאמצים למנוע תאונות, עוד לפני שהן מתרחשות.

באמצעות מגוון של תכני לימוד, פעילויות והדרכות צוותיות אנו מאמינים שכל עובד בחטיבה למד דבר חדש אחד או אפילו שניים ושכל עובד כיום יודע שחברת שטראוס דואגת קודם כל – שכל עובד ועובדת יחזרו הביתה בשלום!

x

צור קשר

    דילוג לתוכן