דלג לתוכןדלג לפוטר
חובה בכל משרד: הלומדה למניעת הטרדה מינית מבית HB Learning

חובה בכל משרד: הלומדה למניעת הטרדה מינית מבית HB Learning

בנוף המקצועי של שנת 2024, קידום סביבת עבודה בטוחה ומכבדת זו ממש לא רק דרישה משפטית – אלא דרישה מוסרית. סטנדרטים שהיו נכונים או מקובלים בתקופות עבר משתנים ומתעדכנים כל הזמן, כשמעבר לזכות הבסיסית של כל עובדת ועובד לפרטיות ולכבוד, תופעות שונות של הטרדה מינית בעבודה הופכות גם לאלמנטים שמשפיעים לעומק על תחושות העובדים, על תרבות הארגון ואף על התוצאות הכלכליות שלו. בזכות הבנה מעמיקה של החשיבות בצעדים פרואקטיביים למניעת הטרדה והבטחת סביבת עבודה חיובית, יחד עם המומחיות שלנו בפיתוח לומדות ארגוניות מתקדמות, אנחנו ב-HB Learning גאים להציע כעת לומדת מדף חדשה וייחודית למניעת הטרדה מינית בעבודה.

באמצעות לומדת אנימציה מבוססת תרחישים מסביבת העבודה, מתוודעים הלומדים למגוון אספקטים של הטרדה מינית, נדרשים להפעיל שיקול דעת לגבי מותר ואסור בתחום ומקבלים כלים נדרשים לזיהוי, מניעה וטיפול יעילים בהטרדה מינית. הלומדה כוללת את כל סעיפי החוק ומעבר לו: בעוד שהחוק מפרט את הדרישות המינימליות, אנחנו מאמינים שכדי לייצר סביבת עבודה נעימה ובטוחה, ישנם אלמנטים נוספים שעלינו לבחון ולהכיר, ומקפידים להציג את ההתנהגות הראויה גם מעבר לדרישות החוק.

למידה משמעותית לשינוי אפקטיבי

מלבד הכרת הכללים, הלומדה למניעת הטרדה מינית של HB Learning, שפותחה בעזרת צוות מומחים מנוסה ומקצועי בתחום, מציעה גישה מקיפה להתמודדות עם תופעות ההטרדה המינית בעבודה וכוללת מגוון נושאים, כשבהם בין היתר:

  1. הבנת דינמיקת ההטרדה המינית

הלומדה מאפשרת למשתתפים להבין את צורות ההטרדה השונות, החל מתופעות שוליות ועד להתנהגויות פליליות ברורות, בשילוב דוגמאות מהחיים האמיתיים ותרגולים אינטראקטיביים. בנוסף מאפשרת הלומדה לזהות התנהגויות שמהוות הטרדה לצד הבנה של הדינמיקה שמובילה אליהן.

  1. בניית תרבות של כבוד ואחריות

הבניית תרבות חיובית ומכבדת בארגון, דורשת הפנמה עמוקה ושיתוף פעולה אמיתי מצד כל השותפות והשותפים בו. הלומדה שלנו מציעה למעשה חלק פרקטי בלמידה משמעותית לקידום תרבות כזו, ומוסיפה עוד כלים להוקעה ודיווח של התנהגות לא הולמת, תמיכה בקורבנות הטרדה מינית ויישום ערכים של כבוד, חמלה ואחריות בסביבת העבודה.

פתרון מותאם אישית למניעת הטרדה מינית בארגון שלכם

אנחנו ב-HB Learning מבינים שכל ארגון הוא ייחודי, ומציעים פיתוח לומדות מקצועיות שניתנות להתאמה לצרכים הספציפיים ולדרישות התחום והפעילות בארגון שלכם. בזכות תוכן מעניין ואינטראקטיבי, אנימציה ומולטימדיה, אנחנו  משאירים מאחור שיטות וחומרי הכשרה משעממים ומיושנים ומספקים חוויית למידה משמעותית, אפקטיבית ומהנה. בכל מקרה – אתם לא לבד. צוות התמיכה המנוסה שלנו כאן כדי לעזור ולתמוך בכם בכל שלב, במענה על שאלות הקשורות לתוכן או היישום של הלומדה.

חשוב להבין – מעבר ליצירת סביבה חיובית בעבודה ותחושה אישית טובה ונעימה של העובדות והעובדים, השקעה במניעת הטרדה מינית עשויה לחסוך לארגון שלכם הוצאות משפטיות נכבדות וגם פגיעה תדמיתית. הצעד הראשון במסע הזה מתחיל הפניה פשוטה אלינו והתנסות בלומדה למניעת הטרדה מינית של HB Learning. משם יחד, נוכל לבנות סביבת עבודה בה כולם מרגישים מוערכים, מכובדים ונכונים להצליח!

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים 🙂

מניעת הטרדה מינית במקום העבודה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן