דלג לתוכןדלג לפוטר
לומדה לנהיגה בטוחה בקיץ

לומדה לנהיגה בטוחה בקיץ

שפרו את הבטיחות בארגונכם: -> הקיץ הגיע! שומרים על בטיחות הנהיגה של העובדים שלנו ובני משפחותיהם.

הפיצו לעובדים את לומדת "נהיגה בטוחה בקיץ" של HB Learning עוד היום!

השרבים של הימים האחרונים מודיעים לכולנו שהקיץ רשמית הגיע ואיתו סכנות הנהיגה (עייפות, חוסר ערנות, עצבנות ועוד ועוד).

****

הרשות לבטיחות בדרכים פרסמה מחקר שמעלה כי בישראל כמעט מידי יום נהרג אדם בתאונת דרכים בישראל.

בכל שלושה ימים נהרג הולך רגל, כל ארבעה ימים נהרג נוסע ברכב פרטי

בכל שבוע נהרג ילד או מתבגר ובכל שבועיים נהרג נהג קורקינט / אופניים.

במהלך קיץ 2022 נהרגו מתאונות דרכים מעל 100 בני אדם.

****

שמירה על בטיחות העבודים היא ערך עליון בכל ארגון, וכמנהלים או אנשי משאבי אנוש, אתם ממלאים תפקיד קריטי בשמירה על רווחת העובדים שלכם ועל סביבת עבודה בטוחה. וכשמדובר בנהיגת קיץ אנו שומרים גם על בני המשפחות שלהם כדי שכולנו נעבור קיץ בטוח גם בעבודה וגם בחופשות שמחכות לנו.

כשהקיץ מתקרב, חיוני לצייד את כוח העבודה שלכם במיומנויות ובידע כדי לנווט בדרכים בבטחה. העצימו את העובדים שלכם עם הלומדה המקיפה שלנו בנושא נהיגה הבטוחה בקיץ, שנכתבה בשיתוף עם מומחים בתחום הבטיחות התעבורתית והותאמה במיוחד עבור הקיץ והדרכים בישראל. צרו קשר עוד היום והעלו את המחויבות של הארגון שלכם לבטיחות בדרכים ומחוצה לה.

לומדה לנהיגה בטוחה

למה לבחור בלומדת הנהיגה הבטוחה שלנו?

  1. נכתבה על ידי מומחי בטיחות: תוכן הלומדה שלנו נערך בקפידה על ידי מומחי בטיחות מובילים בתעשייה. מתוך הידע והניסיון הרב של המומחים, אנו מספקים משאב מדוייק המקיף את כל ההיבטים של נהיגה בטוחה בקיץ. הלומדה מקיפה את כלל הסכנות של נהיגה בקיץ כגון עייפות הנהגים, נפח תנועה מוגבר ותנאי מזג אוויר בעלי פוטנציאל סיכון. היו סמוכים ובטוחים שעובדי הארגון שלכם יקבלו את ההכשרה האיכותית ביותר.
  2. הפחתת סיכונים: לתאונות דרכים יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת עבור ארגונים, הן מבחינה כספית והן מבחינה משפטית. כאשר אתם מספקים לעובדיכם את הלומדה שלנו, אתם נותנים להם אפשרות לזהות סיכונים פוטנציאליים, ליישם דרכי מניעה ולהבטיח עמידה בתקנות הבטיחות. צמצמו את הסיכון והגנו על מוניטין הארגון.
  3. כללי אצבע ותרחישים מעשיים: הקורס שלנו מעלה תרחישים מהעולם האמיתי, ומספק לעובדים תובנות מעשיות לגבי טיפול בבעיות הקשורות לנהיגה. באמצעות תיאורי מקרה מהמציאות ולמידת כללי האצבע בבטיחות בנהיגה, הם יפתחו מיומנויות חשיבה ביקורתית ויכולת פתרון בעיות הדרושים להתמודדות עם אתגרי הבטיחות בנהיגה.
  4. חווית למידה מרתקת ואינטראקטיבית: אנו מבינים את החשיבות של חווית למידה סוחפת. הקורס המקוון שלנו משתמש באלמנטים אינטראקטיביים, כולל משחוק ואינטראקציות רבות כדי שהעובדים ישארו מעורבים באופן פעיל בתהליך הלמידה. עידוד מעורבות בלמידה מבטיח תוצאות מיטביות.
  5. למידה גמישה וחסכונית: אנו מבינים שמגבלות זמן ותקציב הם שיקולי מפתח עבור ארגונים. הלומדה שלנו מאפשרת לעובדים שלכם ללמוד בקצב שלהם, כל אחד בהתאם ללוח הזמנים שלו.ללא הוצאות נוספות על תשתיות או מקום, הפתרון החסכוני שלנו ממקסם את ההשקעה שלכם ומספק הדרכה באיכות גבוהה.
  6. מעקב אחר התקדמות וביצועים: עקבו אחר התקדמות העובדים שלכם באמצעות מערכת ההפצה והמעקב שלנו. על ידי שימוש במערכת ה-LMS שלנו תקבלו גישה לנתונים בזמן אמת, ותוכלו לעקוב אחר ביצועי העובדים.

לומדה בטיחות בנהיגה

תפסו את מושב הנהג ונווטו את הארגון שלכם לעבר עתיד בטוח יותר-

הפיצו לעובדים את לומדת "נהיגה בטוחה בקיץ " של HB Learning עוד היום!

לומדת בטיחות בנהיגה
x

צור קשר

    דילוג לתוכן